Gesnapt door de fruithond

We vertrokken iets te laat van Schiphol, maar hebben dit onderweg weer ingehaald. Om 19.05 uur Nederlandse tijd landden we al in Philadelphia. Helaas hadden we daar wat oponthoud doordat er een vrachtwagen voor de gate geparkeerd stond, de koffers naar een verkeerde band waren gestuurd, en door een snuffelhond werden onze appels eruit gepikt. Een andere mevrouw moest ook haar zorgvuldig bewaarde peertje afgeven. We gaan nu zo aan boord voor onze vlucht naar LA. Groetjes uit de USA.

3 opmerkingen:

  1. O[Pa] en O[Ma]24 juli 2011 om 09:26

    Lieve allemaal.Fijn dat jullie goed zijn aangekomen,na een lange vlucht.Voortaan eerst de appels opeten.Hier alles goed,leuke verjaardag gehad.Veel liefs van O[Pa] en O[Ma].

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor ons bien zuunig, jullie met je appels. Lekker slapen en morgen heerlijk genieten.doei
    ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoer stoer stoer!!!


    ( volgens mij bekijk ik alles achterste voren.. ik ga zo die van klaar voor vertrek lezen... terwijl dat denk ik niet euh de goede volgorde is xd hahahah)

    && als je op mijn naam klikt kom je op mijn hyves pagina terecht xd

    BeantwoordenVerwijderen