On the road....

Vanmorgen weer een snel ontbijtje op de hotelkamer, de troep opruimen, koffers naar de auto en uitchecken uit het hotel. Om half 9 waren we op pad, we hadden een hele dag voor de boeg. Eerst moesten we LA uit zien te komen, de drukte op de snelwegen viel eigenlijk wel mee, zeker omdat we de carpoolstrook weer konden gebruiken. We waren inmiddels ook wat handiger in het lezen van de tomtom zodat we niet verkeerd hebben gereden. Onderweg hebben we boodschappen gedaan bij een groot Walmart supercenter, zodat we ergens konden picknicken. We hebben een stop gemaakt in het Joshua Tree National Parc, waar we een korte wandeling hebben gedaan (Hidden Valley) en daarna lekker in de schaduw onze boterhammen gegeten. Het is een heel apart gebied met veel Joshua Tree's (natuurlijk).

Ook zijn er veel rotsen waarin je allemaal vormen kunt zien, deze staat bekend als Skull rock (doodshoofd).

Het was wel warm, maar ook niet te, de wind verkoelde het wel wat. Daarna gingen we verder op weg langs voornamelijk hele lange stille wegen, door een woestijnachtig gebied met heel weinig begroeiing. Af en toe een huis, je vraagt je af waar deze mensen van moeten leven. Ook aparte landschappen gezien, de kwisvraag van vandaag is: wat hebben wij in onze handen?

We waren om ongeveer 7 uur op onze plaats van bestemming: Kingman. We slapen in een Best Western motel, met een verrassend grote kamer. Kees, Yvonne en Inge zijn even wezen zwemmen, het was nog heerlijk warm. Anders dan in LA, waar het na een uur of 7 heel flink afkoelde, hier blijft het warm. We hebben gegeten bij het restaurant naast het hotel: JB's, was wel aardig, maar het oogde er allemaal een beetje smoezelig. Nu zitten we op de hotelkamer wat tv te kijken, we zijn voor het eerst niet zo moe dat we gelijk in slaap vallen als we op een bed liggen!

Het internet is hier lekker vlot, ik heb bij het verslag van gisteren ook nog wat foto's toegevoegd. Veel plezier met kijken! En oh ja, leuk om de reacties te lezen van onze volgers!!! Komende dagen zijn we bij de Grand Canyon, daar hebben we waarschijnlijk geen internet, even geduld dus voor ons volgende verslag.

1. O[P]A en O[M]A27 juli 2011 om 09:35

Hallo,wat een mooi gebied is dat ,en wat een mooie foto,s.Dus nu op naar Grand Canyon,veel kijk genot.Veel liefs van O[P]A en O[M]A.

2. O[P]A en O[M]A27 juli 2011 om 10:22

Wij hebben even nagedacht over de vraag ,maar we weten het niet,wij denken stukken kalk steen.Gr O en O.

3. Romi ( vriendin Inge)27 juli 2011 om 17:35

wat leuk allemaal :D nog heeel veel plezier !

xxxxxxx

4. zien dat jullie volop genieten, mooi weer en van alles te zien . houden zo. liefs ina

5. Tja, beetje late reactie (voor 't eerst sinds onze vakantie weer thuis op internet en lees nu vanaf dag 1 jullie reisverslagen). Bart denkt dat jullie zout in jullie handen hebben. Waarschijnlijk lezen we in een volgend verslag zo meteen al het juiste antwoord?......